Pages - Menu

07 enero 2015

Brr….it's cold outside








New year has come around and so a fresh new start to keep up with the blog.

Seems that it's going to be a wonderful year. I remember one of my best friends telling me that uneven year numbers are of good luck.

Hopefully this year will be filled with adventures, laughter and tons of style.

Right now the weather has become crazy in Mexico City, it's just freezing…brrr.

So, cold weather calls for sweet sweater dresses.

Right now I think this is a must in every wardrobe, since it's easy to style and so comfy that you feel that you are in your pj's all day.

This one is my go to every time it's cold and I want to look stylish.

In this look:

Sweater dress: Zara (in stores)
Belt and boots: Zara
Bag: Michael Kors
Hat: BCBG

I hope this keeps you inspired.






El año nuevo ha llegado y eso significa mantenernos actualizados con el blog.

Parece ser un gran año, recuerdo que una de mis amigas me dijo que los años que son impares traen buena suerte.

Así que espero que este año este lleno de aventuras, diversión y mucho estilo.

Ahora el clima en la ciudad de México es helado. Así que un clima frío es perfecto para un suéter largo.

Creo que es un must para esta temporada. Simplemente porque te hace ver súper stylish y además son muy cómodos, sientes que todo el día estas en tu pijama.

Este es mi preferido, es simple pero parece como si me hubiera producido mucho.

En este look:

Sueter largo: Zara (en tiendas)
Botas y cinturón: Zara
Bolsa: Michael Kors
Sombrero: BCBG

Espero que los inspire.

                                                                




No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...