Pages - Menu

16 septiembre 2014

Checkered black and white




This weekend was a long one. In Mexico we celebrated Independence Day on the 15 of September. So it turned out to be 5 beautiful days of relaxing, seeing my loved ones and having time for myself.

Haven´t posted in a long time because unfortunately had surgery for appendicitis. This meant having to take some days off from work and school.

Finally I´m alright and soaking in the last days of sunshine in the city.

But let´s talk fashion.

I must say that the new fall trends have me filled with temptation. Now I was getting used to trying more colors. But it seems I´ll have to get back to my old habits… Black and white with a hint of pink.

With this said I´m trying to turn around my closet- now filled with color- to the chicest colors of them all.

So happiness is upon me in this topic. That´s why classics never get old.

In this look:

Blouse, heels : ZARA
Bag: Purifiación Garcia
Sunglasses, bracelet : Uterqüe

Hope you are enjoying your last summer days.





Este fin de semana fue largo. En México celebramos el 15 de septiembre el Día de la Independencia. Así que resultaron ser 5 hermosos días de relajación, estar con mis amigos y tener tiempo para mí.

Se que no había publicado en mucho tiempo porque lamentablemente fui operada de apendicitis. Esto significaba tener que tomar algunos días libres del trabajo y la escuela.

Finalmente estoy bien y estoy aprovechando los últimos días de sol en la ciudad.

Pero comencemos a hablar de moda.

Debo decir que las nuevas tendencias de otoño me han llenado con la tentación. Ahora que me estaba acostumbrando a utilizar más colores regresamos a viejos hábitos ... Negro y blanco con un toque de rosa.

Dicho esto estoy tratando de darle la vuelta a mi closet- ahora lleno de color- a los colores más chic de ellos.

Así que la felicidad está sobre mí en este tema. Por eso los clásicos nunca pasan de moda.

En este look:

Blusa, tacones: ZARA
Bolsa: Purifiación García
Gafas de sol, pulsera: Uterqüe

Espero que sigan disfrutando los últimos días de verano.



















No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...